Regulamin

REGULAMIN : E-SKLEP

Właścicielem
i Administratorem Sklepu Internetowego BM.RZESZOW.PL jest

Pracownia
Złotnicza Barbara Świetlik-Madej

Ul.
Grunwaldzka 40

35-068
Rzeszów

NIP:
815-000-23-70

Sklep
znajdujący się pod adresem BM.RZESZOW.PL prowadzony jest przez
firmę

Pracownia
Złotnicza Barbara Świetlik-Madej

Ul.
Grunwaldzka 40

35-068
Rzeszów

NIP:
815-000-23-70



WARUNKI
DOKONYWANIA ZAKUPÓW

Sklep
internetowy BM.RZESZOW.PL służy do dokonywania zakupów za
pośrednictwem sieci Internet.

Do
zakupów w sklepie internetowym BM.RZESZOW.PL upoważnione są
wyłącznie osoby pełnoletnie. Oferta sklepu internetowego
obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Podstawowym
warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie
formularza zamówienia.

Warunkiem
koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie poprawnych danych
adresowych oraz numeru telefonu i adresu e-mail Zamawiającego.

Przyjęcie
przez sklep internetowy BM.RZESZOW.PL każdego złożonego zamówienia
potwierdzane jest drogą e-mailową lub telefoniczną BM.RZESZOW.PL
nie odpowiada za usterki w przesyłaniu e-mailowych potwierdzeń,
spowodowane czynnikami niezależnymi od niej, np. awariami serwerów
pocztowych, łącz internetowych, klęskami żywiołowymi, itp.

Wysyłając
ze sklepu internetowego zamówienie Zamawiający oświadcza, że
zapoznał się z treścią jego Regulaminu i zobowiązuje się do
jego przestrzegania. W przypadku niedotrzymania postanowień
Regulaminu firma BM.RZESZOW.PL jest uprawniona do unieważnienia
złożonego zamówienia.

Sklep
internetowy BM.RZESZOW.PL przyjmuje zamówienia przez całą dobę we
wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i
święta rozpatrywane będą pierwszego dnia roboczego następującego
po tych dniach.

BM.RZESZOW.PL
zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub nie pełnie
wypełnionych formularzy zamówienia oraz gdy produkt został
wycofany z produkcji przez producenta lub czas oczekiwania na
realizacje zamówienia jest znaczny.

Zamawiający
może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko do momentu
potwierdzenia jego. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.

Wszystkie
ceny podawane w sklepie internetowym BM.RZESZOW.PL są cenami
wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

BM.RZESZOW.PL
zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o
tym. W przypadku potwierdzonego zamówienia BM.RZESZOW.PL zobowiązuje
się do poinformowania niezwłocznie Zamawiającego o zaistniałej
sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na
określony produkt nie będzie realizowane, a umowa uznana za nie
zawartą. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie
realizacji, które zostały już potwierdzone.

Sklep
internetowy BM.RZESZOW.PL wystawia dokument sprzedaży: domyślnie
paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT. W formularzu
zamówienia należy podać dokładne dane odbiorcy konieczne do
poprawnego wystawienia faktury VAT. Złożenie zamówienia
upoważnienia BM.RZESZOW.PL do wystawienia faktury VAT na zakupione
towary bez podpisu odbiorcy.

Płatność
za zamówiony towar pobierana jest w przedpłacie na konto bankowe
BM.RZESZOW.PL przed wysłaniem przesyłki lub przy odbiorze przesyłki
do rąk pracownika firmy ją doręczającej.

CENY
WYSYŁKI

Do
każdego zakupionego towaru, niezależnie od ceny, należy doliczyć
koszty wysyłki.

Dostawa
towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex.
Zamówienia realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

KURIER
POBRANIE – 30 ZŁ

KURIER
PRZELEW – 20 ZŁ

WARUNKI
DOSTAWY ZAMÓWIEŃ:

Wszelkie
regulacje związane z przesyłką towarów określone są w
regulaminach firmy kurierskiej Fedex

ZASADY
REKLAMACJI

1)
Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.

W
przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też
został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera
spisania protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii
(ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy), oraz o niezwłoczne
poinformowanie sklepu BM.RZESZOW.PL w celu jak najszybszego
rozwiązania problemu.

W
przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania
protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych
osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr
telefonu – i niezwłoczne przekazanie tej informacji właścicielom
sklepu BM.RZESZOW.PL

2)
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest potwierdzenie
zakupu towaru w sklepie BM.RZESZOW.PL Identyfikacji Kupującego
dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź
paragonu.

W
przypadku niezgodności zakupionego towaru z umową:

Klient
ma możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy jakim jest sklep
BM.RZESZOW.PL Taką reklamację należy zgłosić pisemnie i przesłać
ją poprzez e-mail na adres zapytania@bmdesign.com.pl lub drogą
pocztową na adres firmy :

Pracownia
Złotnicza Barbara Świetlik-Madej

Ul.
Grunwaldzka 40

35-068
Rzeszów

3)
Reklamację należy zgłosić w miejscu zakupu towaru, czyli w
sklepie BM.RZESZOW.PL , telefonicznie lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej.

Pracownicy
niezwłocznie (w terminie 2 dni roboczych) skontaktują się z
Państwem i poinformują o procedurze reklamacyjnej. Decyzja co do
uznania bądź nieuznania reklamacji zostanie podjęta w terminie nie
dłuższym niż 14 dni od wpłynięcia reklamacji.

4)
W przypadku uznania reklamacji jakościowej lub stwierdzenia
niezgodności towaru z umową wymiana zostanie dokonana zgodnie z
dostępnością produktu w sklepie BM.RZESZOW.PL W przypadku braku
dostępności towaru na wymianę sklep BM.RZESZOW.PL zobowiązuje się
do zwrotu środków pieniężnych za uznane w procesie reklamacji
towary.

5)
Koszty transportu towaru do/z reklamacji

Klient
zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod
adres siedziby firmy Pracownia Złotnicza Barbara Świetlik-Madej Ul.
Grunwaldzka 40, 35-068 Rzeszów W przypadku uznania reklamacji
jakościowej sklep internetowy zwróci środki pieniężne za usługę
transportową, po przedstawieniu przez Klienta stosownych dokumentów,
potwierdzających jej cenę.

W
przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie uznana Klient nie
ponosi żadnych kosztów związanych z usługą transportową. Koszty
transportu pozostają po stronie sklepu internetowego.

W
przypadku, gdy reklamacja jakościowa zostanie oddalona koszty
transportu pokrywa Klient

ZWROTY
ZAKUPIONYCH TOWARÓW

Zwrotu
towaru może dokonać Konsument zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o
ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za
szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DZ. U. Nr 22, poz.
271 ze zm.) W przypadku podjęcia decyzji o rezygnacji z zamówionego
towaru Konsument ma prawo odesłać przesyłkę w terminie 14 dni od
jej otrzymania. Do przesyłki należy dołączyć Oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy oraz oryginalny paragon lub kserokopie faktury
Vat.

Zwroty
dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie
noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie
opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Zwrot
należności nastąpi w ciągu 14 dni drogą przelewu bankowego na
wskazane przez zamawiającego konto lub przekazem pocztowym na
wskazany na zamówieniu adres.

Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów
 w
której przedmiotem świadczenia jest Produkt 
nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
 –
m.in. produkt z grawerem oraz wyroby wykonane na zamówienie.

POSTANOWIENIA
KOŃCOWE

BM.RZESZOW.PL
zastrzega sobie prawo do:

zmiany
cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu
dnia,

  • niezrealizowania
    złożonego zamówienia,

wycofania
poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,

wprowadzania
nowych towarów do oferty sklepu internetowego,


przeprowadzania,
zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu
internetowego

realizacji
dużych zamówień w osobnych partiach.

Wypełnienie
arkusza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na
przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów marketingowych
przez BM.REZESZOW>PL Dane te są poufne i nie będą ujawniane
osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych
osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. Firma
Pracownia Złotnicza Barbara Świetlik-Madej Ul. Grunwaldzka 40,
35-068 Rzeszów zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. “O ochronie danych
osobowych”.

Towary
mają specyficzne właściwości, które należy uwzględniać
dokonując zakupu, zapoznając się z opisem produktu: ,

W
razie sprzeczności postanowień Regulaminu z bezwzględnie
obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień Regulaminu stosuje
się te przepisy, a pozostała część Regulaminu pozostaje w mocy.

W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy
o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.



WZÓR
FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(ZAŁĄCZNIK
NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór
formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten
należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia
od umowy)

Adresat:
Pracownia
Złotnicza Barbara Świetlik-Madej

Ul.
Grunwaldzka 40

35-068
Rzeszów

lub
mailowo na adres zapytania@bmdesign.com.pl


Ja/My………………………………………………………………..niniejszym
informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących
rzeczy……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
umowy dostawy następujących
rzeczy…………………………………………………………………………………………………………………………

umowy
o dzieło polegającej na wykonaniu następujących
rzeczy……………………………………………………………………

/o
świadczenie następującej usługi
…………………………………………………………………………………………………………………

Data
zawarcia umowy………………………………………./odbioru…………………………………………………………………………….

Imię
i nazwisko konsumenta(-ów)
………………………………………………………………………………………………………………….

Adres konsumenta(-ów)
……………………………………………………………………………………………………………………………….

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w
wersji papierowej)

…………………………………………………………………..


Data…………………………………………………………
(*)
Niepotrzebne skreślić.

REGULAMIN : KARTA STAŁEGO KLIENTA

1.Warunki uzyskania karty rabatowej:
 


  1. Karta rabatowa jest dostępna dla wszystkich klientów naszej pracowni którzy dokonali jednorazowo zakupu lub wykonali usługę, za minimum 50 zł. 


Przywileje karty rabatowej BM:
 


  1. Dokonanie kolejnych dziesięciu zakupów lub usług o wartości co najmniej 50 złotych każdy,  uprawnia klienta do uzyskania statusu stałego klienta*.
  2. Po dokonaniu pięciu zakupów lub usług,  każdy za kwotę co najmniej 50 zł,  klient zostaje uprawniony do otrzymania rabatu w wysokości 5% od całkowitej wartości zakupów, rabat łączy się z wybranymi promocjami. 
  3. Każde jednorazowe wydanie wielokrotności kwoty 50zł na produkty lub usługi, uprawnia klienta do otrzymania kilku pieczątek zgodnie z zasadą, że każde wydane 50 zł to jedna pieczątka. (Zakup za 150zł = 3 pieczątki)
* Karta stałego klienta daje możliwość korzystania z dodatkowych rabatów, promocji oraz specjalnych ofert, w tym rabatu 10%.
 


2.Zasady korzystania z karty rabatowej:
 


  1. Karta rabatowa jest osobista i nie może być przekazywana innym osobom.
  2. Rabaty i przywileje karty rabatowej mogą być wykorzystywane wyłącznie przez posiadacza karty – posiadacz karty udostępnia swoją kartę na własną odpowiedzialność, ryzykując utratą prawa do rabatu. 
  3. Karta rabatowa jest ważna do 01.04.2025 r..
    d. Pracownia BM zastrzega sobie prawo do zmiany warunków korzystania z karty rabatowej.
  4. Pieczątki na karcie rabatowej może umieszczać jedynie pracownik sklepu BM. 


3.Wymiana lub unieważnienie karty rabatowej:
 


  1. Karta rabatowa może być unieważniona w przypadku naruszenia regulaminu przez posiadacza.
  2. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany warunków korzystania z karty rabatowej w dowolnym momencie.
  3. Unieważnieniu automatycznie ulega karta, która w ocenie pracownika sklepu wygląda na podrobioną. Pracownia zastrzega sobie prawo do konfiskaty w/w karty. 
  4. W przypadku zgubienia karty, nie ma możliwości wydania nowej karty i nabicia na nią pieczątek, które klient zgromadził na zgubionej karcie. 
  5. Klient może poprosić o wydanie nowej karty w przypadku zgubienia poprzedniej, będzie to nowa czysta karta bez pieczątek. 


4.Postanowienia końcowe:
 


  1. Regulamin karty rabatowej wchodzi w życie od momentu jego opublikowania.
  2. Wszelkie spory związane z kartą rabatową będą rozpatrywane indywidualnie przez firmę.
  3. Firma zastrzega sobie prawo do interpretacji regulaminu w przypadku spornych sytuacji.